Wat zijn de stappen in Magie als het gaat om vliegen of zweven wanneer je dat zelf wilt?

Ik stel zo'n vraag omdat ik David Blain, Criss Angel en David Copperfield het zie doen. Ik wil het zo graag doen...echt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (8)

Electromagnetische schoenzolen met tegenpolen boven ijzer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De weg van de Magie.

Manu of Mansa, welke religie of geloof men ook beoefend in allen komt het woord Manu of Mansa voor. Het wordt verschillend gezegd, maar men verstaat er hetzelfde onder, het gaat om levenskracht.

Magie bestaat niet uit zuiver geestelijke of zuiver stoffelijke kennis maar juist in de versmelting van geest en lichaam (materie).De mens die leeft is verbonden met een grotere wereld dan hij zintuiglijk kan overzien.. Wanneer men daarmee wordt geconfronteerd zonder eerst het begrip van bestaan te hebben aangepast, wordt onevenwichtig. Men zal vernietigd worden en reïncarneren. Daarom is het belangrijk, dat de mens eerst leert om zichzelf innerlijk te beheersen, voor zichzelf een zo groot mogelijke harmonie tot stand te brengen. Eerst dan is hij rijp om een stap te doen naar die grotere wereld die niet meer redelijk te omschrijven is.

Dit noemt men de weg van de Magie, en deze weg wordt gevormd door de cirkel van drie.
Kracht – Wijsheid – Liefde.

Lees verder...

Succes...!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1.
Er werd gevraagd om Magie, dan is dit een goede weg, eerst jezelf. Wie weet wat je anders aanricht als gevolg van uit de hand gelopen emoties.
stalen kabels & juiste camera hoeken. Daarbij een publiek dat goed meedoet. 'Zomaar'vliegen werkt niet. Zelfs illusionisten vliegen niet zonder hulpmiddelen. Het zijn illusionisten. Geen magiers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
It's all smoke and mirrors...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens de Hitchhiker's guide to the galaxy zit het hem erin dat je terwijl je valt afgeleid bent door iets anders, je vergeet dan even dat je aan het vallen was, en blijft in de lucht zweven. :D Maar of dit ook de truuk van Copperfield ed. is betwijfel ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
David Copperfield zal ik maar even uit het lijstje weglaten, omdat hier geldt dat de 'Magie' slechts optische illusie is.

Er zijn vele manieren om 'magie' te proberen, maar het voornaamste is dat je moet zoeken naar magie die in eerste instantie realistische effecten heeft. De genoemde personen zijn ook de enigen die om commerciele redenen deze illusies laten zien. Er zijn hele programma's aan gewijd om te laten zien hoe ze dit doen.

Ga eerst eens op zoek naar de basale magie, dingen die niet tegen wetten van de realiteit in gaan. Als je die hebt gevonden, dan kun je op zoek naar moeilijkere mogelijkheden. Als je daar ook wat in op weg bent, dan zou je mogelijk eens kunnen kijken of je voldoende sterk in elkaar zit, dat je zou kunnen proberen te vliegen.

Blijf ten allertijden uit de buurt van mensen die zeggen dat er destructieve acties nodig zijn om aan 'magie' te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ondenkbaar.
Onmogelijk.
Onuitvoerbaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je dan gewoon net als de "grote "magieers klein moet beginnen.Beginnen met een googeldoos en als je dat onder de knie hebt,kan je dat uitbreiden naar moeilijkere trucjes.Dan kan je ook nog naar een goochel school die bestaat echt:Een voormalige wereldkampioen begint een school voor goochelaars en illusionisten. Op deze opleiding leren talenten uit de wereld hun magische kunsten te verbeteren.
Wel moet je een zeer goede uitstraling hebben en goed over kunnen komen op mensen,en dan beetje bij beetje nieuwe trucjes leren.Tegenwoordig kan je trucs kopen,en teken je wel voor totale geheimhouding.Maar voor dat je kan "vliegen"daar ben je toch wel heel wat jaren zoet mee>

Ik zal zeggen kijk een op de website`s van deze heren voor meer informatie,wie weet kan je zelfs je vraag bij hun stellen!!!!en krijg je misschien op magiesche wijze ook nog een atwoord terug!!!
'
suc 6