Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je de energie van beschermengelen 'cadeau' doen aan anderen?

LET OP: ik ben maar een leek en het kan overkomen als een stomme vraag...

Stel dat je nogal een spannend en turbulent leven leidt; waarschijnlijk kost het je beschermengelen veel energie om je af en toe weer te moeten redden van iets gevaarlijks. Maar stel nu dat je mindert of stopt en dus in minder gevaarlijke situaties terecht komt; je beschermengelen hoeven dan minder aandacht aan je te besteden. Kun je nu de energie die ze niet meer aan jou hoeven te besteden afstaan aan geliefden? Zodat mensen waar je van houdt net iets meer bescherming kunnen krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (10)

Iedereen heeft zijn eigen beschermengelen, daar kunnen ze zelf dingen aan vragen. Maar je kan zeker aan je eigen engelen vragen of ze hulp willen sturen aan iemand.
Alles mag! Engelen dringen niets op, dus het is zowiezo verstandig om te vragen!
(minnen maar mensen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een plusje mag ook?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zeker Ed, dank je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Minnen vallen mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat het klopt wat Meike zegt.
Je kunt altijd alles aan iedereen en iets vragen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je, zo is het.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee heb je en ja krijg je niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je graag minnen of zo? Je hebt er al bij 2 antwoorden om gevraagd. Of kun je stiekem eigenlijk niet tegen minnen en probeer je ze zo te voorkomen? Van tevoren een min belachelijk maken, zodat niemand ze durft te geven vanwege een onzinnig antwoord?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden