Wat zeggen ze over de weegschaal in de liefde?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De weegschaal kan belangrijk zijn in de liefde. Vooral als je het belangrijk vindt dat je geliefde niet te veel weegt. Dan moet je de weegschaal extra in de gaten houden.

Antwoorden (1)

Vraag je een Weegschaal mee uit, dan kan 't best lang duren voor je een ja of nee krijgt. En als de Weegschaal dan uiteindelijk beslist heeft, gaat hij/zij zeker mee, want hij/zij wil je niet kwetsen. Je weet alleen dan nog niet of de Weegschaal een afspraakje met je ziet zitten, omdat ie jou zo leuk vindt... Dat is een Weegschaal: wikken en wegen. En vooral ook goede vrienden proberen te blijven met iedereen. Ze hebben een gruwelijke hekel aan ruzie. Zelfs een kleine woordenwisseling brengt ze al uit hun evenwicht. Weegschalen kunnen dan ook uitstekend bemiddelen bij conflicten. Ze brengen de boel weer in balans.

Het zijn charmante mensen die houden van harmonie en mooie dingen. Geen kitcherige prullaria of trendy gadgets, maar stijlvolle en klassieke accessoires. Als je iets wilt geven, scooi je eerder met een fraai ingepakte, klassieke rode roos dan met een 'reclame van de week' boeket.