Kun je ook geesten van dieren zien?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Naar wat ik geloof hebben dieren evengoed een ziel als mensen. Als je erin gelooft dat deze ziel na de dood verschijnt in de vorm van een geest, zou dat dus bij zowel mensen als dieren moeten gebeuren.

Ooit de geest van een mens gezien? Nee, want geesten bestaan niet. Dus voor dieren ook niet.

Geesten kunnen in elk vorm tevoorschijn komen.! Net als de duivel... Ik zeg neem een ander onderwep. GEEN geesten.! *Danger*

Geesten ontstaan - voor zover ze al bestaan - tussen je oren. En ze kunnen dus elke vorm aannemen die voor jou aannemelijk (!) is. Ook dieren. Of het daarbij ook gaat om op zich staande entiteiten die los van jou waarneming ergens 'bestaan' betwijfel ik vooralsnog. Voor mij zijn ze min of meer gelijkwaardig aan dromen. Waar, belangrijk en soms ingrijpend voor de dromer, maar geen stoffelijk of grijpbaar 'iets' .

Geest is menselijk, dieren kennen geen geesten... Dat wat niet is, is niet te zien...

Als je al geesten van een mens zou kunnen zien, dan kan je die van dieren ook zien. Toch zijn het er maar weinig die een geest kunnen zien. Wat dacht je van geesten van planten. En nog ongelofelijker: geesten van stenen en materie. Herbie is een voorbeeld, of was dat maar een film.

Niet bewijsbaar.

het is niet te bewijzen dat er geesten bestaan, maar het is ook niet te bewijzen dat ze niet bestaan. maar als ze bestaan zou je best kunnen zien (als je er in gelooft)

Als we naar de evolutie kijken, dan is de mens ontstaan uit de dieren. Dus de mens is biologisch gezien ook een dier. Als we er even van uit gaan, dat geesten bestaan en bij mensen kunnen waargenomen worden dan zouden ze ook bij dieren te zien zijn. Gezien van uit de evolutie is het dus goed mogelijk.