Een Möbiusband, band van Möbius of ring van Möbius is een tweedimensionale topologische structuur: een ruimtelijke figuur die slechts één vlak en één rand heeft.
Yin en yang (☯) zijn Chinese begrippen. Het zijn de twee tegengestelde en complementaire (elkaar aanvullende) waarden waarmee het universum zich toont.
Die hebben in principe niets met elkaar te maken, maar ik weet zeker dat er mensen zijn die dat niet waar willen hebben en in beide een vorm van oneindigheid, balans & wijsheid zien.