Omdat het misschien door de moderators kan worden gezien als onzin. Maar ik denk dat je het meer filosofisch bedoeld. Dus een lichaam en een ziel, je gedragingen, een mechanistisch machine met een complexe geest of iets dergelijks. Wat wel een onbeantwoordbare vraag is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tip voor volgende keer zet dat er dan even onder in de beschrijving van de vraag. Voorkomt verwarring bij de moderators.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dus jij bent de moderator die beslist of het onzin is...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat zeg ik niet ik geef een mogelijke verklaring...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
juist, ik zou ook graag weten wie de moderators zijn. Dan kan je je tenminste richten TOT hen. En de moderators zouden je in princiepe steeds moeten antwoorden waarom, want je vraag was een goeie
groeten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik heb dat in eerste instantie gedaan zonder dat inderdaad te zeggen, dus dan kan ik me een vergissing voorstellen. Maar daarna heb ik de vraag wederom gesteld met een commentaat erbij en wederom heeft de moderator de vraag gewist... Dit kan natuurlijk niet... Dan heb je geen serieuze site en dan is het allemaal gebakken lucht... Ik doe niet meer mee met deze site...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, ik ben een van de moderators die daar over gaat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ok en nu de rest nog aub
groeten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je naam zegt al genoeg... Alwetend...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik bedoel niet jou XINIX maar de moderators hé
als ik jou was XINIX zou ik niet zo snel opgeven
groeten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als enkele van jullie even bovenin willen kijken dan staat er in de blauwe balk berichten met daarachter een getal. Daar staat bij sommige een privebericht van me. Dit is namelijk niet de plek om hier over te praten. Groeten Alwetend
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik ben echt geen robot die alles zo snel kan zien, sorry. Nogmaals : waarom wordt 'Jezus Christ' als antwoord dan verwijderd?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Daarom meld ik het ook hier dat jullie een bericht hebben :) Dat heb ik niet verwijderd maar nogmaals gelieve via persoonlijke berichten te communiceren. Waarom dat antwoord verwijderd is weet ik niet maar ik kan me voorstellen dat het voor sommige aanstootgevend kan zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ok, heb toen ook rechtstreeks met EEN moderator gemaild maar nooit geen duidelijk antwoord gekregen.
Indien ik nog zoiets merk zal ik nogmaals, hopelijk met meer respons, een persoonlijke mail sturen
bedankt voor je reactie

Andere antwoorden (10)

Ik denk dat je hem zo moet stellen, dat duidelijker wordt dat je hier geen flauwekul mee bedoelt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Van wie mag dat niet dan?

Als je erop doelt dat je vraag hieraangaand hier eerder is verwijderd zou ik vooral het advies van Anne hierboven in zijn reactie op zijn eigen antwoord ter harte nemen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is duidelijk, omdat jij alleen die vraag kunt beantwoorden!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De sfeer hier is niet ludiek genoeg.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan moeten we daar maar heen gaan dan...
Het gaat de vraagsteller om de herkenbaarheid vast te stellen. welk belang is hiermee (niet) gediend? Een reëel antwoord op de vraag in POSITIEVE zin is niet als zinvol aan te merken, omdat bij herkenbaarheid voldoende mensen dat anderszins kunnen aangeven. In NEGATIEVE zin zou het kunnen gaan om een criminele invalshoek; n.l. het uitsluiten(!) van een (nieuwe) herkenbaarheid.
Ten slotte: een "goeievraag" is toch een vraag waar anderen ook iets aan zouden kunnen hebben, toch?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ten slotte: een "goeievraag" is toch een vraag waar anderen ook iets aan zouden kunnen hebben, toch? Dus dat is niet zo, zeg je?
Het is waarschijnlijk verwijderd omdat er verder geen informatie bijstond. Voor verder contact kan je op mijn naam klikken en dan onder mijn afbeelding op de enveloppe klikken. Zoals enkele van jullie gedaan hebben. Daar beantwoord ik graag alle vragen van jullie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als het goed is, weet jezelf heel goed wie je bent en komt deze vraag over als een onzinnige vraag. Als je iets anders bedoelt, zul je de vraag moeten toelichten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
van mij mag het wel hoor
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
XiniX meer?

Waarom zou dat niet mogen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je vraagt maar een eind weg hoor.............!