Waarom mag ik niet vragen wie ik ben?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Omdat het misschien door de moderators kan worden gezien als onzin. Maar ik denk dat je het meer filosofisch bedoeld. Dus een lichaam en een ziel, je gedragingen, een mechanistisch machine met een complexe geest of iets dergelijks. Wat wel een onbeantwoordbare vraag is.

Ik denk dat je hem zo moet stellen, dat duidelijker wordt dat je hier geen flauwekul mee bedoelt.

Van wie mag dat niet dan? Als je erop doelt dat je vraag hieraangaand hier eerder is verwijderd zou ik vooral het advies van Anne hierboven in zijn reactie op zijn eigen antwoord ter harte nemen.

Dat is duidelijk, omdat jij alleen die vraag kunt beantwoorden!

De sfeer hier is niet ludiek genoeg.

Het gaat de vraagsteller om de herkenbaarheid vast te stellen. welk belang is hiermee (niet) gediend? Een reëel antwoord op de vraag in POSITIEVE zin is niet als zinvol aan te merken, omdat bij herkenbaarheid voldoende mensen dat anderszins kunnen aangeven. In NEGATIEVE zin zou het kunnen gaan om een criminele invalshoek; n.l. het uitsluiten(!) van een (nieuwe) herkenbaarheid. Ten slotte: een "goeievraag" is toch een vraag waar anderen ook iets aan zouden kunnen hebben, toch?

Het is waarschijnlijk verwijderd omdat er verder geen informatie bijstond. Voor verder contact kan je op mijn naam klikken en dan onder mijn afbeelding op de enveloppe klikken. Zoals enkele van jullie gedaan hebben. Daar beantwoord ik graag alle vragen van jullie.

Als het goed is, weet jezelf heel goed wie je bent en komt deze vraag over als een onzinnige vraag. Als je iets anders bedoelt, zul je de vraag moeten toelichten.

van mij mag het wel hoor

XiniX meer? Waarom zou dat niet mogen?

Je vraagt maar een eind weg hoor.............!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100