Als je onder hypnose bent ben je als het goed is erna alles vergeten. maar kan je je dan alles weer herrinneren als je weer onder hypnose bent?

Bijvoorbeeld: Je bent onder hypnose en iemand verteld je dat hij iemand heeft vermoord en hij verteld waar het moordwapen licht.... Na de hypnose ben je het allemaal vergeten. Weet je dan weer waar het voorwerp licht als je weer onder hypnose bent?
gr

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Wat ik weet van hypnose is, dat je niks bent vergeten erna... Dus het als een kip op een toneel lopen, zonder dat je dat weet, is óf fake, óf er zijn drogerende middelen toegediend.
Een ander kan jou niet zomaar hypnotiseren, als je dat zelf niet 100% wilt en dan nog ben je er geestelijk bij.
Ik denk dus, dat je vraag niet mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat is niet mogelijk. Indien een hypnotiseur integer is zal hij geen amnesie (alles vergeten) veroorzaken, zodat de gehypnotiseerde achteraf altijd weet wat er tijdens de hypnose is gebeurd. Respect voor een patient moet steeds voorop staan.