Een chakra armband zou een reinigende en energie zuiverende werking hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

het kan een specifieke functie hebben op orgaanfuncties;

http://www.spirituelewinkel.nl/contents/nl/d231_Chakra_artikelen.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zo een armband heeft vaak voor elke chakra een eigen edelsteen. Zo heb je dus met een armband alle edelstenen die voor jou chakra's een gunstig effect hebben.
als je er tenminste open voor staat. In mijn optiek is het ook meer een talisman functionaliteit. Dat wil zeggen dat het je mentaal helpt om je gedachten voor je Chakra's (en eventuele andere problemen) te focussen en positief te houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De enige functie die het heeft is dat je bent opgelicht en dat je portemonnee (iets) leger is geworden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ohw??? haha
Zou er niets over kunnen zeggen,over deze armband,
maar ik laat wel zelf af en toe mijn chacras open maken door iemand die er in gespecialiseerd is,
en wat zeker een aanrader is.