De enige eigenschap waar je zeker van bent is dat je geboren bent tussen circa 21 mei en circa 21 juni. Persoonlijkheidseigenschappen kun je niet afleiden aan je sterrenbeeld.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is geen eigenschap maar een feit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel de eerste regel van het antwoord.
De tweede daar moet je in geloven.
www.gerardlenting.nl/astrokaart/Astrotweelingen.html
www.newage.rubriek.nl/spiritueel/tweelingen.php
www.horoscoopvandaag.eu/sterrenbeelden/tweeling.html

Hier kun je vast wel iets leuks in vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik hoor altijd dat 2lingen 2 kanten hebben.

ik en mijn andere ik zijn het hier helemaal mee eens! de voor en de achterkant.

ff zonder gein....
eigenschappen staan niet in de sterren, deze worden bepaald door je genen, opvoeding, omgeving, vrienden, karakter, etc. door van alles en nog wat, maar beslist #niet# door sterren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Da's net niet helemaal waar. Er gaat een miniscule invloed uit van de dichtstbijzijnde ster: de zon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HAHAHA, minuscuul?
maar vandaar dat ik en mezelf van die zonnige typjes zijn!!! thanx cryo! ons zijn helemaal blij nu
:))
Het sterrenbeeld Tweelingen (Gemini) is een sterrenbeeld aan de Noordelijke hemel. De helderste sterren in Tweelingen zijn Pollux, Alhena en Castor. Castor en Pollux zijn dan ook meteen de tweeling waar het sterrenbeeld naar genoemd is. Castor en Pollux zijn volgens de Romeinse mythologie de stichters van Rome.

Het sterrenbeeld Tweelingen is op het Noordelijk Halfrond zichtbaar van december tot maart, en de beste kijktijd is midden februari om 9 uur 's avonds. Er is ook een meteorietenzwerm die genoemd is naar het sterrenbeeld (omdat ze schijnbaar vanuit een punt in het sterrenbeeld Gemini komen), nl. de Geminiden. Deze zwerm is dit jaar waar te nemen op 14 december.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een handige toevoeging die ik altijd bij dit soort van vragen doe; De sterren hebben enkel deze samenstelling vanaf onze lokatie gemeten. De meeste sterrenbeelden bestaan uit sterren die op geen enkele manier aan elkaar gerelateerd zijn.
Alle tweelingen die ik ken (en dat zijn er een stuk of zes) hebben er moeite mee om beslissingen te maken of keuzes door te zetten.
Eergisteren, letterlijk:
"Ik moet zo weg, want ik moet eigenlijk nog even naar mijn werk om wat dingen te doen."
Een minuut later:
"Nee ik bel haar op, ze kan best ze zaak zelf afsluiten. Ik ga toch niet."
Verder zijn het allemaal verschillende mensen, maar dat hebben ze echt wel gemeen, en meer dan mensen met andere sterrenbeelden (hoewel Weegschaal het ook wel een beetje heeft)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk moet je alle eigenschappen niet te precies nemen,

maar geciteerd uit het boek:ongelukkig gesternte in de liefde
astroligische overlevingsgids voor verliefden
staat:

'element: lucht. de fluwelen tong van de Tweelingen is beroemd door meer dan alleen telefoonseks.

Kenmerk: wispelturig. gegoochel met vijf of zes minnaars en twee officiëlere relaties vergt talent.
Symboliek: tweelingen hebben twee keer zoveel plezier - en pijn.
heerser: mercurius, het rapst van tong en geringste concentratievermogen van het universum
Romantisch idool: james bond
Romantisch aanpak: meervoudige persoonlijkheid
Favoriete openingszin: 'de laatste tijd nog een goed boek gelezen?
droomafspraakje: drie boezemvrienden of vriendinnen die gek zijn op hem/haar en elkaar de hele nacht feliciteren daat ze zo ontzettend boft
Erogene zone: de handen, handvaardigheid, handgemeen, handboeien.
seksuele kronkel: jij bent de liefde aan het bedrijven, de tweeling denkt aan een andere baan, een nieuwe liefde en een oude vlam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mensen die geboren zijn onder het sterrenbeeld Tweelingen hebben een tweeledige persoonlijkheid, zijn complex, tegenstrijdig en moeilijk te definiëren. Het positieve hiervan is dat ze zich makkelijk kunnen aanpassen, maar aan de andere kant hebben ze hierdoor twee aangezichten en zijn ze wispelturig. Het sterrenbeeld Tweelingen is verbonden met Mercurius, de planeet van de kindertijd en de jeugd, en degenen die hieronder vallen hebben daardoor ook de deugden en ondeugden die zo typisch zijn aan jonge mensen..