Bestaan er naast Himalaya (Amsterdam) nog andere grote new-age winkels?

Niet alleen boeken maar bijv. ook stenen, wierook, yogamatten e.d. Ben wel op zoek naar grote winkels!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Amsterdam?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mag uiteraard heel ergens anders zijn dan Amsterdam. Wel binnen Nederland graag ;)

Het beste antwoord

In Den-Bosch heb je het huys dens kristallen. Zoals je al een beetje in de naam ziet verkopen ze voornamelijk stenen, je wordt er altijd zeer persoonlijk geholpen en er hangt een erg prettige sfeer. Toevallig ken ik de eigenaren zeer goed, en je kan ze ook alles vragen met betrekking tot spiritualiteit. In Volkel hebben ze ook een vestiging, en die is een stuk groter, met meditatieruimte. Ook kan je er heen gaan voor ayurvedische massages enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Stick, Stone and Bone
111 Christopher Street
West Village
New York

http://stickstoneandbone.com/

Of zoek je het dichter bij huis?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in Groningen heb je in de Oude Ebbingestraat een goede winkel met prima sfeer (en een mooie collectie klankschalen en super-wierook uit allerlei landen).
In Zutphen is er Ajapajapam, ook wel ok (in de Spittaalstraat)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou eens een webwinkel zoeken op internet, daar hangt vaak ook een echte winkel aan vast.
Voor de rest vindt ik Himalaya een klein knus winkeltje!

In Purmerend zit er de nieuwe tijd.
In Alkmaar zit een klein winkeltje (ben de naar kwijt)
In Haarlem zit een redelijk grote (ben ook de naam kwijt) maar kan hem wel aanwijzen op de kaart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Rotterdam heb je Mystiek. Ook een flink grote winkel nabij het Oogziekenhuis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Utrecht heb je de Wijze Kater, in het straatje naast de Dom. Vooral het aanbod aan stenen is erg groot vergeleken met andere new-age winkels.