Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan dat ik lichtflitsen 's avonds zie?

Als ik soms de hond uit ga laten.Zie ik soms wel eens lichtflitsen in de lucht. Soms zijn ze Blauw. En soms gewoon een flits zoals onweer. Ik weet zeker dat het geen onweer kan zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
17.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Entiteiten (geesten) maken door lichtflitsen duidelijk dat ze in de omgeving aanwezig zijn.

Grotere flitsen in de lucht (anders dan bliksem!) worden veroorzaakt door energieuitspattingen die vanuit de kosmos naar de aarde komen.

Deze energieconcentraten spatten uit en geven de aarde energie, dat geeft de lichtfilts. De toeschouwer van deze flitsen is waarnemer van een mooi fenomeen.

Deze uitleg staat tenminste op de website hieronder. Zelf heb ik nog nooit waargenomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Misschien een flitskast in de buurt ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk een vliegtuig die bovenaf fotos maakt?
Of als je geen geluid hoort is het wellicht een ster?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk zie je noorderlicht. Verdere uitleg op wikipedia.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan weerlichten. Dat heeft niet met onweer of noorderlicht te maken maar met temperatuurverschillen in luchtlagen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je plaatst je vraag bij de spiritualiteit, je denkt dus dat het daar mee te maken heeft.
Er zijn wel een aantal verschijnselen van licht bekend, zoals lichtbollen, kleine heel heldere witte lichtjes boven of bij iemand, blauw of violetachtig licht in de vorm van wolkjes.
Lichtflitsen , wolkjes, schimmen in de ooghoeken.

Maar het kan ook te maken hebben met overwerkt te zijn, medicijnen, migraine aanval, ander soorten hoofdpijn, afkicken van medicijnen/ drugs.

Suggestie, onweer op afstand, bovenleiding van treinen en/ of trams, vallende sterren, foto's maken,een korte reflectie van autolichten in een waterplas enz.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien teveel drank of drugs
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding