Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zegt de element 'aarde' over je persoonlijk heid. en wat zegt sterrenbeeld maagd?

Ik weet alleen dat maagd voor ''netjes zijn'' staat.
(1 ding, ik ben absoluut niet netjes.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Aarde tekens, stier, maagd, steenbok, voelen zich zeer begaan met de kwaliteit van het leven, maar alles moet wel een doel hebben, al zij ergens het nut niet van in zien dan is de belangstelling al snel verdwenen.
Aarde is conservatief en niet zo dol op veranderingen, zij houden wel van het materiële en hechten over het algemeen veel waarde aan uiterlijkheden.
Doorzettingsvermogen en een groot uithoudingsvermogen horen bij de aarde mens, maar het ontbreekt hen vaak aan idealen waardoor zij kunnen neigen naar zwaarmoedigheid en cynisme.

Sterrenbeeld maagd:
Kortzichtig, egoïstisch, pietluttig en het altijd maar geven van kritiek zijn de negatieve karaktertrekken van de Maagd.
De goede eigenschappen zijn dat Maagden ijverig, ordelijk, zorgvuldig, menslievend en liefhebbend zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De element aarde zegt niets over je persoonlijkheid, omdat sterrenbeelden gewoon menselijke verzinsels zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niks en niks.
Er worden wel allerlei leuke verhaaltjes bij verzonnen (die vaak ook wel in grote lijnen op vrijwel iedereen van toepassing zijn), maar er zit geen enkele gegronde logica of reden achter. Vaak gaat het om symbolische archetypen die dan weer bij bepaalde eigenschappen zouden horen die we allemaal wel een beetje hebben.Heel leuk spul, die archetypen, want je kunt er alle kanten mee op.

Soms lijk je toevallig op je sterrenbeeld (hoewel, niet zo heel toevallig, want zoals gezegd zijn de meeste kenmerken op iedereen wel meer of minde van toepassing) en heel soms ook helemaal niet, maar aar hebben ze dan weer het ascendant voor uitgevonden (soort reservesterrenbeeld voor wie buiten de boot valt ;-) )

Sterrenbeeld maagd hebben betekent over het algemeen dat je in september geboren bent, maar eind augustus komt ook wel eens voor. En dat is dan ook echt het enige dat echt altijd klopt. De rest is nattevingerwerk, wensdenken en kolderpraat. Doe er mee wat je wilt, maar neem het vooral niet serieus.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik kan heir wel een link plaatsen met een bron naar informatie over het sterrenbeeld maagd, maar dan krijg je ongeveer zoveel verschillende verhaaltjes als er links zijn, dus dat is geen enkele onderbouwing van welk verhaal dan ook.
Maar ik heb wel een leuke leesbare link voor je gevonden, die in elk geval een beetje hout snijdt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding