alles van Derek ogilvie
Sixth sense
Paranormale kinderen
Ghost hunters
paranormal activities

Toegevoegd na 1 minuut:
'The Men Who Stare at Goats'
(De Mannen die naar Geiten staren) kunnen Amerikaanse soldaten in Irak geiten doden door alleen maar naar ze te kijken. Dit gegeven blijkt geen pure fantasie, maar gebaseerd op 'Project Jedi', een serie geheime Amerikaanse militaire experimenten waarin geprobeerd werd om 'supersoldaten' met paranormale krachten te creëren.

Toegevoegd na 5 minuten:
Dreamcatcher
The shining
Devil's advocate
The Mothman Prophecies
Dragonfly
The mists of Avalon
the others
13 ghosts
Stigmata

Toegevoegd na 8 minuten:
Rose red
Flatliners
The craft
The green mile
Alle delen van The exorcist
Rosemary's baby
The haunting
House on haunted hill
The ring
The omen

En er zijn er nog veel en veel meer...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn een heleboel films over paranormale verschijnselen, kijk de eerste de beste horror/sf-film maar. er zijn ook een aantal programma's zoals: the ghost whisperer, char, het 6e zintuig plaats delict.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de SF worden zogenaamd paranormale verschijnselen verklaard vanuit technologische vooruitgang. Dus voor 't echte paranormaalgebeuren kun je beter fantasyfilms kijken.
Dan praat je over programma's als 'The ghost whisperer' van Derek Ogilvie waar hij met mensen die dood zijn praat indereen weet natuurlijk dat dat niet kan en dat er gewoon een truc achter zit. Maar de meeste mensen vinden dat wel paranormaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Programma's van Shar, Uri Geller , Derek oGilvie en dan heb je ook nog sites zo als GV,waar het miegelt van vragen en antwoorden over para en abnormale zaken, voor zo ver niet verwijderd tenminste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Horror/ thriller films..

Blair Witch Project
Sixth Sense
Paranormal Entity
Gothica
The Ring
The Grudge
The Exorcist
Mirrors
Case 39
Amityville Horror
The Uninvited
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
google eerst . wat ze hier roepen boven mijn. zijn veel films en neppe troep. ik ben zelf paranormaal. en begon ook met googelen. dan kom je maar een paar films tegen en filmpjes die echt zijn. lezen is beter leuker vind ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
TV-series:

Medium
Ghost Wisperer
X-Files
Hero's
Paranormale kinderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Films : Stir of Echoes , the Lovely Bones, The Stand ( mini serie ) , What Dreams May Come, Vanilla Sky.