Hoe overtuig ik mijn beschermengel terug te komen?

Sinds lange tijd heb ik het gevoel dat mijn ebschermengel mij verlaten heeft. Hoe kom ik met hem in verbinding en overtuig ik hem terug te komen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Praat met hem/haar. Maak 't bespreekbaar, dan komt alles goed.....

Voor mensen die dit geloven, zoals ik, je beschermengel verlaat je NIET. Dat je hem niet (meer) waarneemt is eerder een perceptieprobleem, Sommige mensen denken dat een bescherm engel je beschermt omdat je goed leeft. Het is echter volledig de goedheid van GOD ZELF die jou deze bescherming biedt. Dat kun je niet verdienen en vrij moeilijk verspelen. Stel je open voor de goedheid en de genade van GOD, vertrouw er op dat HIJ je een beschermengel heeft gegeven. Mogelijk voel je dan weer zijn aanwezigheid. Zelfs al voel je die niet, dan is hij toch aanwezig. Je hoeft GOD dus niet te vragen om een beschermengel, je mag HEM er wel voor danken! Voor alle duidelijkheid: Ik geef een persoonlijke mening/ervaring weer

Ik zou een goed gesprek gaan voeren met je beschermengel om te horen wat er loos is. Zelf denk ik dat je engel wat betere arbeidsvoorwaarden wil. Beschermengel zijn is een zwaar beroep en door de toegenomen vraag eisen veel engelen steeds meer.