Ben ik een lichtgids?

In een visioen kreeg ik vanavond door dat ik een lichtgids ben en dat er soort van geesten mijn hele leven al bij mij zijn.

Ik heb me nooit in lichtgidsen verdiept, enw eet niet wat ik hiermee aan moet. Hoe kan ik zelf uitvinden/testen of ik er ok echt wel een ben? En wat moet ik er dan mee? Wel zie ik vaak mensen die anderen niet zien. Zijn dat dan geesten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Het zal allemaal op een gegeven moment duidelijk worden, daar is het nu nog te vroeg voor. Dit is typisch een vraag welke hoort bij JOU leerproces. En je krijgt vanzelf de antwoorden als jij goed genoeg gegroeid bent en er klaar voor bent.
Beschouw dit maar (je visioen) als een prikje om je te stimuleren. Het kan nog wel 20 jaar duren voordat je weet wat je ermee moet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

A. ga op zoek naar een 'expert' bij jou in de buurt.
B. Vraag hem/haar om je op weg te helpen (een eerlijk medium zal je kosteloos te woord staan)

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek uit of je reproduceerbaar bent, dat zou mooi meegenomen zijn in tijden van energieschaarste.

Toegevoegd na 3 minuten:
Doe het licht uit en controleer of je licht geeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet dat je een lichtgids ben, en jij zelf twijfelt er ook aan,ondanks je visioen.

Dus nee je bent geen lichtgids