Hoe kom ik aan een robijn (sieraad)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom staat deze vraag bij spiritualiteit? Ik mis de link...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar knapt een Ram van op; Door het dragen van een Robijn als sieraad. De steen versterkt het doorzettingsvermogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah zo... Oke, en hoe werkt dat precies?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoeft hem alleen maar om te houden. Ik ben benieuwd of ik er de eerste weken wat van ga merken. De steen doet zijn werk. Is astrologie. Google maar even op ram eigenschappen robijn en dan kom je informatie tegen.

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Even met een forse portemonnee naar de juwelier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag er eentje van de Sint...

Bij gebrek aan (hulp)sint, kunt u zich altijd wenden tot uw plaatselijke juwelier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O.a. hier te koop: http://www.tweedehands.nl/sieraden-horloges/edelstenen/robijn/te-koop-geslepen-robijnen-uit-63262714.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Robijnen worden gedolven in Afrika, Azië en Australië. Zij worden het vaakst gevonden in Birma, Sri Lanka en Thailand. Dus........, reis af!