kan je je keelchakra ook blokkeren

ik heb een paar maanden geleden doorimand die reiki kan mijn keelchakra laten openen nadat die volgens die persoon lang geblokkeerd is geweest maar nadat ik mijn keelchakra heb laten openen ben ik geestelijk en emotioneel alleen maar achteruit gegaan omdat dat blijkbaar dusdanig emoties laat voelen en ik daar niet mee om kan gaan nu was mijn vraag kun je je keelchakra ook weer blokkeren en kun je dat zelf doen of moet je dat laten doen door iemnd die reiki kan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Allereest is even kijken hoe open hij werkelijk is via deze test.

http://www.eclecticenergies.com/nederlands/chakras/chakratest.php

Dan niet sluiten, maar balanceren, je hebt alle zeven nodig voor een gebalanceerd leven...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel grappig ik heb de test net gedaan en lees dat mijn keel overactief is. En laat ik nu net een schildklier probleem hebben toeval of niet? Onee ik gaf aan in de test dat toeval niet bestaat hha + van mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En grappig de betekennissen ervan kloppen ook nog haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooie link, dank je wel +1

Andere antwoorden (3)

Chakra? Da’s allemaal grote flauwekul… Alsjeblieft, geloof daar toch niet in… Allemaal oplichterij voor mensen die niet wetenschappelijk zijn aangelegd c.q. geen interesse in de wetenschap hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt helemaal!! +
Als ik jou was zou ik teruggaan naar degene die die eerder met je bezig is geweest, die zou je verder moeten kunnen helpen en/of adviseren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijk gebruik ik de termen chakra's niet maar ik begrijp wel waarover men het heeft.

Het klinkt wellicht gek wat ik nu ga schrijven maar uit ervaring weet ik ondertussen dat wij met onze Gedachten kunnen bepalen wat er zowel met ons als met anderen gebeurt.
Gedachten zijn Electro-Magnetische Koop-Krachten en het Universum is een Electro-Magnetisch Veld dat je met een 'onzichtbaar' Shopping Center zou kunnen vergelijken.
Je trekt aan en/of koopt wat je Denkt.
Je verkoop ook weer wat je denkt en daarop gebaseerd koop je opnieuw aan en/of trek je enigzins gewijzigde Gedachten en/of informatie aan.
En heb je er al eens bij stil gestaan hoe vaak onze Gedachten wisselen?

Geen wonder dat jij niet meer weet dat jij deze ervaring als het ware besteld hebt uit de Universele Winkelrekken.

Om een lang verhaal kort te maken.
Jij 'moest' dit meemaken om te merken dat anderen wel degelijk 'iets onverklaarbaars' bij jou teweeg kunnen brengen en dat jij wel degelijk 'iets' verklaarbaars zou her-ontdekken via deze ervaring.

Als jij nu wil dat, hetgeen zij jouw keelchakra noemen, wat minder 'geopend' is dan dien jij je daar gewoon vanuit jouw Gedachte op te focussen.

Een heel bruikbaar hulpmiddel in eender welke Communicatie is de Glimlach. Via de Glimlach stel je jezelf in staat om je (na enige tijd oefenen) in eender welke situatie in 'Balans' te ervaren... zoals men dat ook wel eens noemt.

Het is nu zo voorzien dat wij eerst UIT balans dienen te geraken om te 'Begrijpen' HOE één en ander in zijn werk gaat.

Maak je vooral geen zorgen want hetgeen jij nu ervaart daar MOETEN we vroeg of laat allemaal door. Hoe vaker jij je op de Glimlach én op het Aanvaarden van de 'Noodzaak' van eender welke ervaring focust, hoe duidelijker het jou zal worden dat Alles goed is zoals het 'voorbestemd' is.

Geniet van het nogal heftig Ont-waken uit deze levensechte droom.

Welkom in de Wondere Wereld van de Electro-Magnetische Micro-Kosmos.
Welkom in de Wondere Wereld van de Glimlach-Communicatie & Win-Win-Gedachte-Kracht.

Keep it Simple and Just Smile & Enjoy!