Wat is de betekenis van deze tarot kaarten?

Ik had tarot kaarten getrokken in de liefde maar weet niet zo goed wat het betekent zou iemand mij willen helpen uitleggen? Wat het betekent.

Picture for question
2 maanden geleden
in: Religie
Ritsuka
2 maanden geleden
Probeer dit eens op een Tarot Reddit pagina
crispy
2 maanden geleden
Het is bij Tarot ook van belang op welke manier de kaarten gelegd zijn, in welke volgorde. Een andere locatie kan een kaart een andere betekenis geven.
Ritsuka
2 maanden geleden
Het is ook belangrijk dat je je vraag duidelijk stelt. 'De liefde' is te vaag
Vortexxx
2 maanden geleden
@crispy "Een andere locatie kan een kaart een andere betekenis geven."
Het is zelfs dat op dezelfde locatie met dezelfde kaart een totaal andere betekenis kan worden gegeven, dat heeft vooral de met fantasie van de kaartlegger samen met een mix van cognitieve dissonantie voor de persoon waarvoor de kaarten gelegd zijn te maken.
Amadea
2 maanden geleden
Met religie heeft dit niets te maken. Waarzeggerij uit een glazen bol, steentjes of kaarten is een spel.

Geef als eerste antwoord