Waar kan ik de gratis dvd van de passion aanvragen?

een jaar geleden
in: Religie
5.1K
Amadea
een jaar geleden
Het evenement is gratis bij te wonen en je kunt het op de televisie zien (of op de computer bij uitzending gemist). Een dvd ervan kan natuurlijk niet gratis zijn, daar moeten de onkosten voor betaald worden.
Pieterke
een jaar geleden
Kijk even Gratiz.nl. Daar worden ze elk jaar gratis weggegeven. De site is momenteel niet bereikbaar dus ik kan nu niet zien of dat dit jaar ook het geval is.

Antwoorden (2)

Zie https://kro-ncrv.nl/programmas/the-passion/praktische-informatie :

Dit jaar (2023) is er geen DVD of CD beschikbaar. Vanaf vrijdag 7 april is de complete muzieklijst beschikbaar met alle nummers uit The Passion 2023. Houd hiervoor YouTube en de socials van The Passion in de gaten.

De uitzending van de live-show wordt door KRO-NCRV herhaald op maandag 10 april om 12.10 uur op NPO 1, op donderdag 13 april om 15.55 uur op NPO 1 en op donderdag 13 april om 22.25 uur op NPO 3.

Wil je The Passion op een ander moment terugkijken, dan kan dit via NPO Start.
een jaar geleden
De gratis DVD van de Passion is te verkrijgen via de website van de Passion. In 2023 is er echter geen gratis dvd beschikbaar, wel kun je de muzieklijst downloaden
10 maanden geleden