Als je gelooft in god en je gelooft in leven buiten onze planeet, geloof je dan dat we god "delen"?

Of denk je dat elke planeet een eigen god heeft? Want de bijbel zegt volgens mij niets over aliens??

Weet jij het antwoord?

/2500

Toen de westerse landen de wereld gingen exploreren werden de ontdekkingsreizigers door inheemsen ook als god gezien dus wat maakt een god een god? Daarnaast is er voor alles een begin dus kan ik het bestaan van een schepper ook niet ontkennen, maar mocht deze al in een dusdanige vorm bestaan dan delen we deze god.

Het aliens gebeuren werd al gegeven. Zelfs hier op aarde geloofd men in diverse goden. Nou geloven de Christen en de Moslims in de zelfde God. Ik kan me moeilijk voorstellen dan de god van een Alien de zelfde zou kunnen zijn van het Abrahamnisme.

Ik geloof niet in het delen van God, ik geloof dat we God zijn. Samen.. in eenheid, in synergie. Dat alles wat is, hoort tot energie en bewustzijn die in voortdurende schepping is, en daarmee voortdurend van vorm verandert. In de Bijbel staat niet voor niets dat "wij geschapen zijn naar Zijn evenbeeld". Wij zijn medescheppers omdat wij onlosmakelijk verbonden zijn met datgene wat God is. Ik ben een druppel in een oceaan van Water. Ik hoef dat niet te delen om Water te zijn of Water te hebben. Ik ben Water en andere druppels zijn dat ook. En samen vormen we een Oceaan of een Meer of een Wolk of een Sneeuwvlok..whatever ;)

Get a life...