Stel ik verklaar dat ik de Maagd Maria heb ontmoet . Wie geloof me nog in 2010. Ze heb de bootschap vrede voor ons ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Religie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben je haar tegengekomen dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee ik kwijl nu de koorts hahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ze ook een bootschappenkarretje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geloof je direct. (Voor de betere verstaanders onder ons, iemand in zo'n positie kun je beter niet tegenspreken :) ).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@pinkeltje: kwijl je of ijl je? of bedoel je een combinatie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
40c koorts
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beterschap gewenst Pinkeltje.

Het beste antwoord

Niemand geloof je behalve mensen die een soortgelijke ervaring hebben gehad.
Maar als je het zelf gelooft is dat toch een hele grote motivatie en in je eigen ogen ook een verantwoordelijkheid om de boodschap van vrede te verkondigen,en daar hoef je de maagd maria niet voor te gebruiken.Als het jouw geestdrift geeft laat het je dan leiden om mensen te helpen zoals maria dat zou doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Op een hele kleine groep mensen na, zal iedereen je voor gek verklaren anno 2010.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zal met flink wat bewijzen moeten komen, om veel mensen te kunnen overtuigen.
En dat ze met de boodschap voor vrede komt, maakt het allemaal al niet geloofwaardiger
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zal allicht een groepje mensen zijn die je gaat geloven. Waarschijnlijk nogal labiele, zoekende mensen die vatbaar zijn voor fabeltjes.

Maar zelf zou ik vooral denken:
joh, ik hoop dat je koorts snel zakt en dat je niet verder hoeft te ijlen en dat je snel weer fit bent en misschien maandag zelf al wel vliegen kan. gezien je vraag bij
http://www.goeievraag.nl/vraag/koorts-40-vliegen-maandag-effe.62902
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zullen er waarschijnlijk genoeg zijn die je zullen geloven. Vandaag beweerde 1 vrouw een krokodil gezien te hebben in Nijmegen en hele legers worden in gezet om dat krokodilletje te zoeken. Tegenwoordig geloven ze alles of niks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen die denken zel Maria te zijn of anderen die in de psychiaterie verblijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pinkeltje stelt een vraag over een verschijning van Maria, niet over het idee zelf Maria te zijn.
De paus. Als je tenminste een arm onopvallend braaf meisje bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verrassend veel mensen. Mariaverschijningen worden in katholieke kringen nog zeer, zeer breed serieus genomen. Misschien in Nederland niet meer zo zeer, (al zijn dat er ook nog aardig wat), maar de wereld is groter dan Nederland. Dus zet maar vast een ijskraam en een friettent bij je huis en maak een leuke deal met het plaatselijke hotelletje, want als jij een plausibel verhaal hebt (en het liefst een huilend beeldje erbij) ben je in no time een bedevaartsoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Had je antwoord echt niet gelezen;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Katholieke kerk erkend lang niet alle verschijningen. Ik ken een tweeling die er een mariaverschijning hebben gehad op hetzelfde moment maar op verschillende plaatsen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Mariaverschijning
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Ed ; dan zitten we toch soms meer op één lijn dan we denken.
@WJHM5600 ; de kerk niet, maar dat maakt voor de devote mariaversschijning-aanhangers / gelovigen niet zo veel uit, hoor.
Het is maar hoe je het brengt, als je het goed doet, heb je zo een bedevaartsoord op gezet en rijden de bussen af en aan.
Zeker in deze tijd van onzekerheid en ontkerking, zijn veel mensen zoekende en pakken iedere strohalm die er is en heb je zo een fanclub.
De boodschap zelf is wel wat afgezaagd.
Een huilend beeld doet het beter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat er niet om of ik al dan niet jou geloof, dat is niet belangrijk.
De boodschap van vrede zou ik zeker ter harte nemen, want die boodschap is puur en van alle tijden.