Bestaat er een foto van een mariaverschijning?

Op http://nl.wikipedia.org/wiki/Mariaverschijning staat een indrukwekkende lijst van Mariaverschijningen. "Van de verschijning in Zeitun (1968), bovenop een Koptische kerk, waren zelfs duizenden getuige" aldus Wiki.

In '68 had nog niemand een GSM met fototoestel, maar inmiddels moet er toch wel een fotootje van zijn ?

Of is er weer een verklaring voor dat ze niet is te fotograferen?

Wat is de "waarheid" daarover?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Religie
1.7K

Antwoorden (5)

Ik denk dat die op hetzelfde rolletje staat als de foto's van het monster van Loch Ness
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zelfs als er een foto was.. hoe wisten we dan dat het werkelijk Maria was?

Ik weet verder niet van 'echte' foto's.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De demystifiering, waar daar gaat het om , zal niet voor morgen zijn. Er zijn zeer gedetaiileerde verslagen van bernadette Soubirou in Lourde die wel honderd maal ondervraagd is en die vrij sterk cooresponderen met de verschijningsvorm in Fatima. Veel licht, een mooie vrouw meteen innemende glimlachenen een blauwe aura.dat maakt het mysterie zo mooi.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in wat voor zin is dit antwoord op de vraag?
Die moet je zoeken bij foto's van UFO's en geesten. Wat mensen menen te zien, is lang niet altijd ook datgene wat ze registeren, maar wat ze menen of te hopen (en wellicht onbewust verwachten) te zien. Waarom is Maria nog nooit verschenen aan protestanten of moslims? Zijn die soms minderwaardig aan de rooms-katholieken of moslims, overigens met alle respect voor de RK- en moslim-medeburgers? Natuurlijk niet! Van bijna alles wat er op deze aarde gebeurt is er wel een foto, alleen van deze verschijnselen niet, behalve vage beelden of duidelijke trucages. Vreemd... of toch niet?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
sterker nog (wiki):
2000-2001 : Assioet, Egypte (voor miljoenen mensen)

Ik neem aan dat er zeker 10 mensen een videocamera op zak gehad zou hebben, dus er zou zelfs een video beschikbaar moeten zijn.

Misschien op Google Earth :)