Waar kan ik geregistreerde wonderen van de pinkstergemeente vinden ?

Een lid van de pinkstergemeente vertelde me dat er in hun kerk wonderen gebeuren. Deze zouden geregistreerd worden en met doktersverklaringen ter inzage zijn voor iedereen. Waar kan ik die registraties vinden ?

Toegevoegd na 16 uur:
Ik word verwezen naar pinkstergemeentewonderen.nl , maar die site is nooit bereikbaar.

Toegevoegd na 16 uur:
Ik word verwezen naar pinkstergemeentewonderen.nl , maar die site is nooit bereikbaar.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Beste Erna, Wetenschappelijke onderbouwing zul je waarschijnlijk niet vinden. Nu 14 jaar geleden, was mijn broer erg ziek ( door een resistente bacterie ) - - tot lever en nieren waren aangetast en het was wachten totdat de bacterie ook grip zou krijgen op het hart. Alhoewel kerkelijk opgevoed waren wij niet bekend met gebedsgenezing. Op aanraden van iemand anders zijn wij terecht gekomen bij een s0ort pinkster,- c..q. vol evangeliegemeente. Tijdens het gebed door de voorganger in Jezus Naam kreeg mijn broer een aanraking en viel om ( zag een lichtflits ). De behandelend professor was zeer verbaasd nadat hij weer een scan had gehad. Hij vroeg aan mijn broer wat er was gebeurd ? want dit had hij nog nooit gezien. Al het foto materiaal vooraf gaf ontstekingen aan en nu was alles onverklaarbaar verdwenen. Hij was uitermate verbaasd, een antwoord had hij niet, maar feliciteerde alleen nadat er verteld was over het gebed. Hij nam het zeer serieus. Hij is later (incognito ) mee geweest naar de kerk uit verbazing. Hij vertelde dat dit wetenschappelijk toch niet geregistreerd kon worden als een wonder. Er is een begin situatie en en eind situatie, wat daartussen heeft plaatsgevonden, daar gaat de wetenschap niet over. Toegevoegd na 6 minuten: Dit gaf hij ook te kennen: als hij een wetenschappelijke doktersverklaring zou tekenen alszijnde een wonder door gebed, dan is z’n carrière ten einde

De onderstaande link geeft alle geverifieerde wonderen van de pinkstergemeeente.

Bronnen:
www.pinkstergemeentewonderen.nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100