Wat is de reden van het bestaan volgens de Islam?

Wat zou de Islam antwoorden op de vraag 'Waarom besta ik? '?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Religie
1.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Omdat het christendom een andere religie is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet het van het christendom al wel en van de islam nog niet

Het beste antwoord

Volgens de islam is de zin van het leven dat het leven een test is om na te gaan wat een mens met zijn/haar vrije wil zal doen, zal hij deze ten goede of ten kwade aanwenden?
fremar
9 jaar geleden
Reddie
9 jaar geleden
Je zult wel gelijk hebben, maar wie heeft mij dan in deze wereld geschopt, waardoor ik die test moet afleggen?
Die wordt dan (niet) bedankt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja ik vraag mij dan ook echt af aan wie moet die test dan worden voorgelegd ?? Voor wie doe je die test ??

Andere antwoorden (1)

Voor een moslim is het leven niets meer dan een test voor het goede. Het doel is om de hemel te bereiken.