Ik wil mijn Turkse vrienden een kado geven naar de Ramadan kan en of mag dit?

Ik wil mijn Turkse vrienden naar de Ramadan een cadeau geven bijv. Turksh Delight. Kan en mag dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Religie
8.8K
Ritsuka
10 jaar geleden
volgens mij is het aankomende donderdag afgelopen, dus daarna kan dat zeker lijkt mij

Antwoorden (2)

Ja, dit kan en mag, snoepgoed na de ramadan is ook geen bezwaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank voor je antw.
cadeautjes mogen altijd :D
zolang het maar Hallal is ;)
dus mag je NA de ramadan een cadeautje geven aan iemand die de ramadan heeft gedaan? JA
en afhankelijk van wat het is mag het ook tijdens en als het eten is zelfs dan ... alleen mag hij/zij het niet eten .... en ervoor mag ook LOL
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Als de zon onder is, mag hij/zij het wel eten!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja oke ... maar dat bedoelde ik niet ..... maar je hebt gelijk ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
wat ik bedoelde was: " TIJDENS de ramadan .... mag hij/zij niet eten en/of drinken"
daarmee bedoel ik dus niet de tijden dat het wel mag ;) dat is zodra de maan te zien is ;) (dus niet perse als de zon onder is... maar daar gaat je vraag niet over ... ;) )
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank voor je antw.