Mogen islamitische vrouwen een muts onder - of over - hun hoofddoek dragen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Religie
2.9K

Antwoorden (7)

Ja hoor, als het hoofd maar bedekt is. In de regel zal echter de hoofddoek zelf warm genoeg zijn. En geloof het of niet ; je hebt zomer- en winterhoofddoeken ! (Net als zomer- en wintersjaals trouwens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, dat mag, zolang de haren maar bedekt zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zeker weten! je kan zelfs een pet erop dragen, idd zolang de haren maar bedekt zijn! het is hetzelfde of je nou een jas mag dragen of niet! de islamistische kledingsvoorschriften zijn gewoon simpelweg het bedekken van je lichaam, je figuur (rondingen) en je haar! en of je daarop een jas aantrekt, pumps of muts erbij wil toevoegen ligt aan de persoon zelf! het gaat uiteindelijk om de intensie!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, zolang het hun eigen muts maar niet is....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor dat mag.. ik ken er heel veel met een muts onder hun hoofddoek...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom niet.?
Maar uit oogpunt van mooi zijn denk ik niet dat zu=ij dat doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het koud is dan mag dat wel degelijk... Als de haren maar niet te zien zijn, dat is het doel van die doek...