Hoe heet de kerkdag van de moslims?

Bij de Joden heet de zaterdag Sabbath. Bij de Christenen heet de zondag gewoon zondag. Hoe heet de vrijdag bij de moslims of hebben die net als de Christenen ook geen speciale naam voor hun kerkdag?

14 jaar geleden
in: Religie
4.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wist ik niet +1

Het beste antwoord

mübarek cuma günü
(moebarek vrijdag)

Toegevoegd na 1 uur:
gezegende vrijdag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou niet weten of je het goed hebt, maar volgens mij ben jij een kenner op dit gebied dus zal het wel goed zijn +1
Gezegende dag morgen.

Andere antwoorden (1)

cuma is vrijdag toch?