kent iemand mss een gebed over liegen??

hallo,,
ik heb een gebed nodig over liegen of leugens of over toneel spelen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Religie

Antwoorden (4)

O ....( in te vullen godheid naar keuze) laat als ik nogmaals lieg, alle extremiteiten mijn leugenachtige lichaam ontvlieden en mijn tong verdorren in mijn mond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vrij drastisch, zo'n verdorde tong
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moolkees! mijn extremiteiten zijn mijn ledematen!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De mijne ook, maar wat wil je daar mee zeggen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had je maar niet morten liegen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ha ha, plus van mij
Hoi Lisaatje,

Persoonlijk denk ik dat je weinig hebt aan een standaard gebedje over liegen. Als je iets op je hart hebt en je wilt dit in een gebed delen dan kan je het beste in jezelf vertellen wat je dwars zit. Een gebed is altijd heel persoonlijk.

Natuurlijk kan je ook e.e.a. opbiechten tegen degene waartegen je hebt gelogen, maar dat is geen antwoord op je vraag en ook niet altijd verstandig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaat geen gebed over liegen . Je kan vragen in gebed om te vragen voor vergivenis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer het eens wat positiever, als je blijft hangen in dat liegen blijft er aandacht gaan naar wat niet goed loopt, dat versterkt je alleen in schuldgevoelens en het zal moeilijk blijven.

bijv.
Heer, help mij om eerlijk te zijn en mijzelf te zijn bij anderen. Geef mij moed om onder ogen te zien wat ik kan veranderen.