Ok, ik geloof niet in de illuminati, zeker niet. Maar ik probeer te ontdekken waarom ze dan die symbolen in video clips en films stoppen?

Als voorbeeld neem ik een de clip Rude Boy van Rihanna, zag ik een keer op mtv en het viel me op dat er heel veel ogen, pentagrammen en piramides in zaten. Heeft iemand een idee waarom ze dat zouden doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Religie

Antwoorden (2)

Omdat dat van oudsher al magische symbolen zijn.
En dat idee spreekt veel mensen kennelijk aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus volgens jou is het maar een grapje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet dat het naar illuminati verwijst, maar dat het meer zoiets is als kinderen die sterren tekenen en dergelijke: het symbool spreekt aan, niet de betekenis die bepaalde groepen eraan gegeven (zouden) hebben.
Binnen het christendom is het algemeen bekend dat de satan werkt via muziek..zeer occulte tekens houd je er verre van het eind oordeel zal komen over de mens

er komen rare tijden aan

Toegevoegd na 6 minuten:
Satans handelen hiervoor is de geest van de mens te openen via allerlei middelen. Eén van de middelen die hij gebruikt om mensen te openen is muziek. Vooral wanneer dit gebeurt in combinatie met geestverruimende middelen. De naam van deze middelen draagt het al in zich: ze verruimen je geest. Deze middelen zorgen ervoor dat de natuurlijke bescherming, die we van God hebben gekregen om met onze wil dingen uit te selecteren, doorbroken wordt. Vooral wanneer iemand in trance is, en dus in een ander bewustzijnsniveau, is dit het geval. Dat is de eerste fase in de methode van satan om mensen aan zich te binden. Doordat mensen dan open zijn, gaat muziek meteen naar de emotie en opent hen nog sterker. Dan wordt het zaad van de duisternis (o.a. teksten, beelden) bij de persoon naar binnen gebracht, vaak urenlang achter elkaar.

Jongeren veranderen enorm door de invloed van muziek. En ook hier geldt: hoe meer men zich overgeeft, hoe meer men een afspiegeling wordt van de duisternis. Zo krijgt de duisternis gestalte en wordt de binding gelegd in mensenlevens.