Wat geef je aan wie bij een Franse doopceremonie?

We zijn deze zondag uitgenodigd op een traditionele (Katholieke) doop van een kleindochter van onze buren in Frankrijk. We gaan natuurlijk maar wat geef je? Cadeaux of Bloemen? Geld of is je aanwezigheid voldoende?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Religie

Antwoorden (2)

Hier een franse site met cadeaux de bapteme.
Ik vind ze gedrochtelijk, dus ik zou zeggen...geef wat je hart je ingeeft.
http://www.berceaumagique.com/cadeaux-bapteme.php
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een fanstalige jongerenbijbel, let wel met de deutrokanonieke boeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja...da's een goed idee +1