Waar kan ik vragen stellen over het Geloof

Mijn inmiddels ex vriend heeft me verlaten omdat hij erg gelovig is geworden. Sindsdien heb ik veel vragen over dit onderwerp en vroeg me af of er een soort chat iets is om met gelovigen te kunnen communiceren en wellicht wat antwoorden te krijgen?!

Weet jij het antwoord?

/2500

is afhankelijk van welk geloof je over praat Toegevoegd na 21 minuten: als je het over het christelijk geloof hebt kun je mailen naar megamatch@eo.nl, of geloofsvragen@christenpagina.nl of info@bijbelvragen.nl

Bronnen:
http://forum.gkv.nl/forum/login
www.BijbelVragen.nl

Meld je aan voor de Alpha cursus, en je hebt 10 avonden waarin het Christelijke geloof word behandeld. Daarin kun je ook nog vragen stellen. Word over het algemeen als erg prettig ervaren. Ik heb er zelf eentje geleid. Je mag ook contact opnemen met mij mocht je het via email willen, maar ik ben maar 1 persoon met 1 visie. Als je een ander geloof bedoelt weet ik het niet.

Bronnen:
http://www.alpha-cursus.nl/

Hangt er van af over welk geloof je het hebt. Mensen die vragen hebben over de islam kunnen terecht bij de onderstaande link.

Bronnen:
www.ontdekislam.nl

ik kan je een hele goede tip geven. Ga eens langs bij de kerk die je aanspreekt, of die je vriend aan spreekt, en vraag of er een discussie groep is. Dat doe ik ook. Kom je toevallig uit de kop van noord holland?

Snel achter je ex vriend aan.. bezoek dezelfde kerk en als jullie voor elkaar bestemd zijn gaat zijn hart vanzelf weer voor je open. Weet zeker dat je er welkom bent. Maar een goed boek om te lezen is ieder dag met God van David Maasbach ( ook te zien op SBS 6 zondag 09.00 uur ) en het nieuwe testament. In dit boek behandeld hij per pagina een ander onderwerp en het is daarom zeer divers. Als je verder wilt vragen mag je me ook een persoonlijk berichtje sturen. Succes.

Sorry, maar het woord 'gelovigen' is wel erg breed. Misschien kun je het best je (ex-) vriend toch weer opzoeken en met hem gaan praten, als je vragen hebt over zijn geloof.