Waar en hoe doen de Joodse rituele slachters hun ervaring op?

De Joodse rituele slachters moeten, volgens de Thora, jarenlange ervaring hebben voordat zij daadwerkelijk ritueel mogen slachten. In Nederland zelfs minimaal 8 jaar. Waar en hoe doen zij dan die ervaring op?
Hoe kunnen zij ervaring opdoen als ze niet eerder mogen slachten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Religie
1.1K

Antwoorden (1)

De ervaring bouwen ze op door in de leer te gaan bij een ervaren slachter
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, maar ze mogen het zelf niet doen, kijken ze dan alleen?
ronron1212
13 jaar geleden
Leren is na geruime tijd onder toezicht zelf doen