Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn vriend geen porno kijkt of niet te veel aan seks denkt?

Mijn vriend denkt te veel aan seks, hij wil het altijd alleen zomaar doen en na seks is hij gelijk met iets anders bezig hij kijk ook veel porno en kom klaar in vuilbak vaak als hij alleen is, ik heb het gevoel dat hij op andere geil en niet op mij ik wil niet een vriend die porno kijk hij kom ook vaak met nieuwe dingens tijdens seks en dat zal door porno zijn. Hij neem nooit initiatief om iets leukst met mij te doen of mij goed te laten voelen ik heb hem ook nodig als vriend hij wil er nooit erover praten hij heeft al veel dingen op zijn telefoon verberg over meiden ik vertrouw hem niet in social media en op zijn telefoon hij zeg dat hij van mij hou maar ik weet het niet hij lijd ook pijn als ik paar dagen niet stuur of zeg dat ik het gedaan wil maken ik hou ook ontzetten van hem wat moet ik doen ik heb het moeilijk met vertrouwen ik wil een goede relatie ik wil met hem een toekomst maar ik kan hem niet vertrouwen ik weet niet waarom ik ben bang om gekwets te raken help iemand aub

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Relaties
3.2K
Ritsuka
3 jaar geleden
Jij kunt hem niet dwingen tot dat. Maar zo te horen is er geen vertrouwen in de relatie en voel jij je niet op je gemak.
tinus1969
3 jaar geleden
Je kunt anderen niet veranderen, ook je vriend niet. Als je dit niet wil, moet je hem dumpen.
anneliez
3 jaar geleden
Hem niet vertrouwen, en van hem houden. Dat gaat niet samen. Laat hem los, maak je vrij, er komt vast wel iemand op je pad die je wel vertrouwt.

Antwoorden (1)

Beste @Orehana14 , zonder vertrouwen is een goede relatie niet mogelijk.
-------
Zolang hij liegt , porno kijkt en er ook niet over wil praten is het beste advies : vergeet het maar je zult zeker gekwetst raken en daar schiet je weinig mee op.

Als je deze relatie verbreekt kan je na een tijdje iemand anders tegenkomen die wel eerlijk is en waarmee je wel kunt praten.

Ook al denk je nu dat je niet zonder deze vriend kunt toch maar uitmaken en na een tijdje zal het beter gaan. Doe maar, het lijkt nu onmogelijk en hopeloos maar dat is het niet. Geef het tijd , liefdesverdriet gaat over.
Succes!
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@Joddokus52
Plus
Er gaat niets boven eerlijkheid in een relatie. Achterbaksheid haalt elke relatie onderuit.