Hoe zeg ik mijn Tinder-account op?

Ik heb een tijdje Tinder gebruikt, maar nu is het niet meer nodig. Hoe zeg ik mijn account op? Ik heb ook Tinder Plus.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Relaties

Antwoorden (1)

Om je Tinder-account op te zeggen, moet je eerst inloggen op de website of de app. Vervolgens klik je op het menu-icoon in de rechterbovenhoek en selecteer je 'Instellingen'. Daar vind je de optie 'Account verwijderen'. Volg de stappen om je account definitief te verwijderen.
Bronnen:
een maand geleden