Zijn er betrouwbare ontmoetingsites?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Dating
1.7K
Pieterke
3 jaar geleden
Dat zouden deze 4 sites moeten zijn maar ik ken niemand die er ervaring mee heeft. http://www.datingsiteexperts.nl/top/betrouwbare+datingsites?ga=dat_nl_nl_1&utm_campaign=2047172135&kw=betrouwbare%20datingsites&nw=g&mt=e&ap=&pm=&tg=&dv=c&gclid=EAIaIQobChMIs8aYzKL96wIViOR3Ch06XwQKEAAYASAAEgL7svD_BwE
tinus1969
3 jaar geleden
Wat bedoel je met 'betrouwbaar'?
SentWierda
3 jaar geleden
@Pieterke. Als dat experts zijn - die website wekt weinig vertrouwen. Neem een kijkje op www.datingwebsites.nl en dan zie je dat dit niet de vier beste datingsites zijn.
Parship: 248 reviews; 9% positief.
Lexa: 786 reviews; 8% positief.
EliteDating: 185 reviews; 9,6% positief.
Our Time: 7 reviews; 1 positief.
@tinus1969. Betrouwbaar betekent: bonafide en met een serieuze mogelijkheid te slagen. En dat betekent niet: geld ontvangen en er niet of nauwelijks een tegenprestatie voor leveren.

Antwoorden (1)

Als je goed zoekt dan kun je ze vinden. Het kost wel veel moeite. Zoek op www.datingwebsites.nl. Dit is de reviewwebsite. Dan zijn er twee zoekmethodes.
1. In de linkerkolom staan vele categorieën. Klik op de bovenste: Algemene datingsites. Dan krijg je bijna 150 datingsites. Ga dan alle reviews lezen
2. Je kunt ook zoeken in de linker kolom in de rubriek Populaire Datingsites: klik op individuele datingsites. Dan krijg je schrikbarend veel reviews. De meeste datingsites vallen dan af vanwege de vele negatieve reviews. Enkele blijven dan over: de betere.