- Stamboomzoeker.nl
- Stamboomonderzoek.com
- Stamboomsurfpagina.nl
- Myheritage.nl
- Genlias.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

My Heritage is een handige site om je stamboom te vinden en te vergroten, zeer handig. Ik ben inmiddels bij mijn voorouders uit 1242.

Toegevoegd na 17 minuten:
Door de andere leden van MyHeritage te vragen of ze dingen over jouw stamboom weten wordt je al veel wijzer. Veel mensen van mijn familie hebben de gemeentearchieven doorzocht waardoor we al een heleboel te weten zijn gekomen over de familie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je bij Genlias zijn....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wil je echt diep grasduinen, moet je in het gemeentearchief spitten.. is opzich best leuk.. maar kost wel geld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier vindt je ze zo'n beetje allemaal
http://genealogie.startpagina.nl/
zelf gebruik ik deze
http://www.ngv.nl/Aktueel/aktueel.php?frams=n&site=NGV
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geneanet is mijn favoriet.
praktisch, eenvoudig, toevoegen van documenten, foto's mogelijk, mogelijkheid tot vragen stellen op het forum.