Waar vind ik gegevens over mijn overgrootmoeder?

Mijn grootmoeder, Willempje van STRATEN, is op 11-02-1885 geboren in Ameide. Ik zou graag de gegevens hebben van haar moeder, mijn overgrootmoeder dus. Helaas heb ik werkelijk geen idee hoe ik daar aan kom...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Via Google kom ik zelfs al verder: ze is gestorven op 27 november 1965, en was getrouwd met Arie Streefkerk. Zie hier de grafsteen: http://www.online-begraafplaatsen.nl/zerken.asp?command=showgraf&grafid=39783

Haar moeder heette Judith Roth, en haar vader Willem van Straten. Zie http://www.familiedenboer.nl/TNG/getperson.php?personID=I16473&tree=denBoer
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Knap antwoord!! ++
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit was belangrijk voor mij, daar het feit of je Joods bent, bepaald wordt door de vrouwelijke lijn. Hartelijk dank voor het antwoord, ik had werkelijk geen idee waar ik moest beginnen! Zij kwam uit Zwitserland, heb ik ooit gehoord. Loopt hier het spoor dood wat Judith Roth betreft?

Andere antwoorden (1)

Via het Gemeente Archief kun je ook verder zoeken als je nog verder terug wilt.Kijk ook eens op de sites die over genealogie gaan, daar zie je ook tips