Rode vlekken + moedervlekjes bij borsten?

Ik krijg de laatste maanden meer moedervlekjes rond mijn borsten en op allebei heb ik 2 rode oneven vlekken. Ze vallen niet super erg op
Kan dit iets betekenen?

Toegevoegd na 11 uur:
Ik zie nu dat het op me linkerborst meer paars is en dat het strepen zijn

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.6K
Ritsuka
6 jaar geleden
Als je je zorgen maakt, bel dan eens mt de huisarts. Die kan je vertellen of het nodig is om langs te komen om het na te laten kijken.
tinus1969
6 jaar geleden
Ik zou inderdaad naar de huisarts gaan; die kan die vlekken ZIEN.
Amadea
6 jaar geleden
Die paarse strepen kunnen striae zijn. Zijn je borsten nog aan het groeien, dan ontstaan die door het uitrekken van de huid.

Antwoorden (1)

Het kan een teken van een zwangerschap zijn, mocht je er niet gerust op zijn, kun je dit altijd even nagaan bij je huisarts