Waar kan ik een goedkope (lingerie) fotoshoot krijgen?

Ik wil het liefst een fotoshoot dat onder de 100 euro is met incl. visagie en hairstyling erbij.
En en het liefst dichtbij Rotterdam , dus in zuid -holland

Toegevoegd na 10 uur:
Mijn excusess, ik bedoelde een bedrag onder de 150 euro kan ook nog wel

Toegevoegd na 11 uur:
En het liefst met een Vrouwelijke Fotograaf

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Mode
1.4K
Amadea
7 jaar geleden
Bedoel je dat jij een collectie lingerie hebt ontworpen en daar foto's van wilt laten maken?
Of wil jij zelf worden gefotografeerd terwijl je lingerie draagt? Dan is het best gevaarlijk om dat goedkoop te willen, want degenen die dat aanbieden zijn vaak meer van plan....
Ritsuka
7 jaar geleden
je krijgt wel waar je voor betaald, dus het zal niet echt kwaliteitswerk zijn als je budget zo laag is.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hartelijk dank voor jullie reacties !
Of onder de 130 euro kan ook nog wel voor mij , en ik bedoelde eigenlijk dat ik in een lingerie ben en dat iemand mij fotografeert jaa.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zoals hierboven al werd gezegd, pas op door wie je dit laat doen, aangezien er mogelijk mensen zijn die misbraak van de situatie willen maken. Met heel veel goeie camera's op de markt tegenwoordig (zelfs iPhones), zou je misschien een vriend of vriendin kunnen vragen. Kies een mooie achtergrond, zet een paar flinke lampen erop en neem gerust 1000 foto's en kies de allermooiste uit.
Castle
7 jaar geleden
Misschien een amateurfotograaf? Misschien iemand met een goede photoshopervaring. Persoonlijk denk ik dat risico's met zich meebrengt als je dit door een vreemde laat doen. Wie zegt dat die geen kopieën houdt of vind dat dit zijn foto's zijn waar hij de rechten op heeft? Wie weet welke doeleinden die foto's dan krijgen. Wees voorzichtig.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
"Wie zegt dat die geen kopieën houdt of vind dat dit zijn foto’s zijn waar hij de rechten op heeft?" Dat heeft niets met vinden te maken, dat is juist het probleem, de rechten van de foto's liggen altijd bij de maker. Je moet dus juist een contract tekenen waaruit blijkt dat de fotograaf de rechten overdraagt. http://www.dirkzwager.nl/ebooks/foto-auteursrecht.pdf hoofdstuk 3 (pagina 14)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Misschien gewoon gaan naar een studio in de buurt die dat de hele dag door doet. Prijzen zijn best schappelijk. Ga even langs vraag over de rechten van je foto's, zie je gelijk of het wat is. Zoiets bijvoorbeeld:
http://www.studioshoots.nl/watkosthet.html
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Er zijn zat viezerikken die je gratis willen fotograferen. De visagie zit er dan niet bij ;) Je kunt het beste even met wat fotograven uit de buurt bellen, als het niet bij hun kan kunnen ze je vaak wel doorverwijzen. Je kunt ook op Marktplaats of soortgelijke websites kijken wat daar wordt aangeboden aan diensten.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ook onder vrouwelijke fotografen (en zeker voor dat geld) zitten viezeriken. (Die bijvoorbeeld extra verdienen aan doorverkoop van jou foto's..)

Antwoorden (1)

Ik denk dat deze dame is wat je ongeveer zoekt: http://www.holland-fotostudio.nl/
Ze zit in Dordrecht, vlakbij Rotterdam. Glamour shoot is vanaf 99 euro, Sexy is vanaf 129 euro.
Als je visagie en hairstyling wil, komt er wel nog 50 euro bij.

Deze dame maakt zeer mooie foto's, ik ben er zelf ook wel eens geweest. Ze weet je goed op je gemak te stellen en de foto's worden echt mooi.
Het is ongeveer binnenin je budget, veel goedkoper ga je het niet kunnen vinden ben ik bang.
Ik zie wel eens iets goedkoper langskomen op Groupon, maar daar heb ik zo mijn twijfels over of het wel betrouwbaar is.