Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoever zou een profiler komen met de informatie die je hier op GV verstrekt?

Met je antwoorden laat je weten waar je kennis ligt, je vertelt over persoonlijke zaken, geeft meningen, je reageert, etc.

Zijn er risico's als je te veel vertelt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
414

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Goeie vraag. Ik denk dat een profiler een heel end komt. Je vertelt toch immers anekdotes, eigen ervaringen en ook met alleen het taalgebruik zal hij/zij een heel stuk op weg zijn.
Ach laat ik het hem of haar dan meteen een stuk gemakkelijker maken:
Man, 18, Voorburg, opleidingsniveau; momenteel 5havo, volgend jaar hoop ik 6vwo. Ik speel 11 jaar piano, je kunt me wakkermaken voor mijn vriendin, op brood lust ik graag hagelslag. Verder nog iets? Ach vooruit... Onderbroeken: geen Bjorn Borg.
Aangenaam! En goedenacht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In hoevere bepaal jezelf het beeld over een ander, door alleen te lezen op wat hij doet, vraagt en reageert op deze site??
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien is het handig de bijgaande vraag eens door te lezen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die kende ik niet. Sluiten we de vraag dan maar?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat mag je wat mij betreft helemaal zelf bepalen Djools, ik kon me alleen voorstellen dat je wellicht geïnteresseerd was in die vraag en de antwoorden omdat deze een zekere overeenkomst vertoont met de huidige vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan sluit ik hem. Jammer dat hij al gesteld was.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding