Wat zijn de kenmerken als je homoseksueel bent?

Hoe kun je achter komen dat je homo bent?
op welke manier merk je dat van je zelf?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom denk je dat je misschien homoseksueel bent? Als je wat meer vertelt, kunnen wij beter antwoord geven.

Het beste antwoord

Je zult je (seksueel)
Oaangetrokken voelen tot mensen van hetzelfde geslacht!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed

Andere antwoorden (2)

Een homosexueel heeft m.i. geen echte kenmerken zoals b.v. een oor extra.
Je voelt je sexueel wel meer aangetrokken tot mensen van het zelfde geslacht. Daarna zal alles w.s. lopen zoals bij iedere prille relatie. Vaak heb je eerstal veel energie nodig om bij je zelf bepaalde gevoelens te herkennen en te accepteren. Vervolgens zal je eens voor die gevoelens uit moeten komen en kom je tot de conclusie (of niet) dat je homosexueel bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent homoseksueel als je verlangt naar sex met mensen van hetzelfde geslacht, niets meer niets minder. Een moeilijkere vraag is, hoe kan ik het accepteren en toegeven dat ik het ben.

Mijn tip: Geniet van het leven en gedraag je seksueel zoals jij het nodig hebt, alleen dan stel je je libido gelukkig.