ik doe een werkstuk over Hamelen maar ik weet niet wat ik moet schrijven HELP

ik moet 1 november mijn werkstuk over Hamelen doen maar ik weet niet wat ik moet schrijven

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Begin met het verhaal van de rattenplaag, want daar is het ook beroemd door geworden. Daar is ook een musical van gemaakt, misschien kun je daar een stukje van laten zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Misschien heb je wat aan deze link?http://nl.wikipedia.org/wiki/Hamelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hamelen (Hameln) is een prachtige stad in Duitsland. Misschien helpt het als je behalve over het verhaal van de Rattenvanger ook een mooi stukje schrijft over alles wat er te zien en te beleven is in Hameln.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn toch diverse invalshoeken waar je op in kunt gaan!
Je kunt beginnen met de legende over de rattenvanger van Hameln, je kunt over de stad zelf schrijven, of over de jeugdserie "Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen,meneer? ". En als klap op de vuurpijl kun je ook nog schrijven over de geweldig succesvolle geluidsboxen "The Pied Piper "genoemd naar de rattenvanger.
Ik denk dat je veel,zo niet alles wel op google kunt vinden.