Ik zag een tijd geleden een fragment bij 'stom, stommer, stomst' volgens mij..

Er was zo'n fragment bij van zo'n boxer die niet wist hoe die de ring in kwam.. Na een paar keer proberen, gaat hij liggen en rolt onder het touw door. Later weet hij ook niet hoe hij er weer uit moet. En gaat klapt die uiteindelijk voorover, over het touw. Op de grond. En staat dan wankelend weer overeind. Ik weet echt niet meer waarneer; welke dag/datum het was. Maar weet iemand misschien hoe ik dat fragment terug vinden??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Na even zoeken op youtube....tadaaaa:

http://www.youtube.com/watch?v=1noQmhXla5s