Klok uur vooruit of uur achteruit / terug zetten? En wanneer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (7)

31 oktober om 02.00 uur dien je te klok zodanig in te stellen dat die avond een uur éérder donker wordt .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de nacht van 30 op 31 oktober een uur terugzetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet hem op (volgende week) zaterdag/zondag nacht op 30/31 oktober maar een uur terug. Zo blijf je bij de tijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
elke dag twee uur achteruit zetten. heb je lekker de tijd en je word niet zo snel oud, oewel je er voor je leeftijd dan wel rot gaat uitzien. elk nadeel...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het laatste weekeinde van oktober in de nacht van zaterdag op zondag gaat de klok achteruit. Ezelsbruggetje: In VOORjaar VOORuit, dus nu ......
Voordeel: De langste dag van het jaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de laatste zondag van oktober, dit jaar dus op 31 oktober, wordt 's nachts om 3 uur de klok een uur teruggezet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ezelsbruggetje: Voorjaar- Vooruit.

welke datum precies staat meestal in je agenda.