kan een muis een kliko openen van binnen uit?

we vonden een muis die hebben we heel snel in een kliko gedaan kan een muis een kliko van binnen uit openen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Rieneke1
13 jaar geleden
leuk hoor.
laat dat beestje gewoon lopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat belachelijk wreed zeg. Hoe moeilijk is 't om 'm buiten even vrij te laten. Wat een wreed persoon ben jij. Triest.

Het beste antwoord

Ik denk eerder dat hij de kliko open knaagt dan dat hij hem open maakt, lijkt me sterk dat een muis zo hoog kan klimmen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt het probleem is al opgelost

Andere antwoorden (1)

Tuurlijk niet. Deksel is te zwaar. Of hij moet niet goed sluiten