waarom zeggen mensen de hele tijd; top heerlijk geweldig

ik heb een vriendin en die praat niet echt, er zit geen inhoud in haar gesprekken alleen maar de hele tijd opvul woordjes zoals ; top, geweldig meid, heerlijk ja echt top. vervelend zeg zulke mensen kan er niet mee omgaan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En andere mensen gebruiken geen hoofdletters en punctuatie :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heet luiheid

Het beste antwoord

Ik begrijp precies wat je bedoelt.
Sommige mensen hebben dat. Alleen maar opvulling en geen inhoud.

Ik denk dat het te maken heeft met het onvermogen om werkelijk in een onderwerp te duiken om daar vervolgens een zinnig gesprek over te kunnen voeren met de ander.
Met de vaste opvulwoordjes wordt dat gebrek dan gemaskeerd.

Dit hoeft niet te beteken dat iemand dom is of onwetend, het kan ook te maken hebben met verlegenheid, gebrek aan zelfvertrouwen of angst om iets doms te zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een + waard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha ik vind dit grappig leuk Y
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind dit een goed antwoord op mijn vraag. Ik ben helemaal overtuigd ervan, dit zijn meisjes met geen inhoud die geen gespreksstof hebben en lui zijn om een gesprek te beginnen. Ps wat een geweldige site!

Andere antwoorden (2)

Dat zeggen ze omdat 't hun gewoonte is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk weet ze gewoon eigenlijk niet wat ze zeggen moet en omdat mensen 'bang' zijn voor stiltes gooien ze maar wat met woorden...