Stel je eens voor dat het 2030 is.Welke veranderingen hebben er volgens jou plaatsgevonden ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (11)

Dan staat er in het nieuws dat de eerste gezonde persoon de operatie heeft ondergaan om de ogen te laten verwijderen en mechanische ogen terug heeft laten plaatsen, en via een interface aan de hersenen is aangesloten en dat die operatie heel goed geslaagd is... De patiënt kan nu in het donker zien met de lens én kan nu op 30 meter op een horloge de tijd aflezen... zo ver het nieuws van 14 april 2030...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke vraag!

Hierbij zomaar wat ideeën:

- De HSL-Zuid is gaan rijden en is al jaren heel populair.
- Roken is in Nederland overal in de openbare ruimte verboden.
- Er heeft een grote immigratie vanuit Afrika plaatsgevonden, maar daar zijn we erg blij mee, want het geboortecijfer is historisch laag.
- Wilders is drie maanden minister-president geweest.
Antoni
14 jaar geleden
Dan is deze website uit de lucht gegaan door toedoen van XiniX, omdat zijn puntenaantal boven het maximum is aangeland dat de teller aan kan.
14 jaar geleden
Omdat je er niet bij zegt waar de veranderingen plaatsvinden beschrijf ik hier de waarschijnlijkste veranderingen bij me zelf.

Ik ben dan met pensioen. Weinig haren meer en een buikje. Mijn prostaat zal waarschijnlijk een probleem geworden zijn en ik ben kortademig omdat ik te veel jaar heb gerookt. Verder heb ik dan geen eigen tanden meer maar iets kunstmatigs. Uit mijn oren groeien dikke witte haren en ik draag van die blitse Hema-sokken met afbeeldingen van Een of ander tekenfilmmonster.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Draadloos oplaadbaare eenheden voor de mobiele telefoons (of voor andere apparatuur)

Toegevoegd op 20-05-2009 21:18:15
Oplaadbaare moet zijn oplaadbare
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan ben ik op zoek naar een mooi tuintje voor op m'n buik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wormenvoer?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan heb ik ongetwijfeld grijze haren en wat meer rimpels.
Antoni
14 jaar geleden
Zoek je dat tuintje zelf?
Dan zijn er serieuze klimaat veranderingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- Alles is draadloos (dus ook stroom e.d.)
- Geen file problemen meer op de wegen want iedereen gaat per auto-helicopter naar het werk.
- Gratis een 200" LCD TV bij een gsm abonnement.
- Beatrix is afgetreden op 90 jarige leeftijd
- Gemiddeld is het 38 graden in NL.

Hoop ik opa te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Groenland is vrijwel ijsvrij en Soesterberg is een badplaats geworden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De computer zoals wij die kennen is verdwenen. De interface met de computer is natuurlijker geworden en kan met spreken en handgebaren aangestuurd worden. De straten zijn weer stil door de introductie van electrische motoren in auto's. Inmiddels is men er wel achter dat die stilte gevaarlijk is en heeft men een mens detector in de auto geintegreerd die automatisch zijn snelheid aanpast om de mens niet onnodig in gevaar te brengen.

De AEX staat op 6000 punten en in Nederland wordt inmiddels niets meer geproduceerd. Nederland is een 100% dienstenland geworden. Wat overigens nogal schrijnend is want de onderlaag van de bevolking is nog armer dan ze al waren. Dit wordt overigens keurig netjes weggestopt in de oude lelijke wijken van steden. Terwijl de mensen met de betere posities in de buitenring van de steden wonen alwaar alle functies; werken, wonen, shoppen aanwezig zijn.

Omdat criminaliteit hoogtij viert heeft men ervoor gekozen om de betere wijken af te bakenen en 24 uurs bewaking in te stellen.

China is inmiddels machtiger dan de Verenigde Staten. Helaas heeft China qua mentaliteit nog niets geleerd en draait daar de industrie nog op volle toeren. Door deze productie is de hele ecologie rond China en eigenlijk heel Azie naar zijn schrootje.

Reizen en op vakantie gaan is beperkter geworden in de keuzes die je kan maken omdat er nog weinig gebieden zijn waar de natuur ongerept is ondanks de inzet van alle Westerse landen om de natuur in de wereld te herstellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zal GV eindelijk mijn voorgestelde interactieve wishlist invoeren.

Verder:
-We praten nog steeds NIET tegen de PC's, zoals Microsoft ons graag wil doen geloven. Dat geeft gewoon teveel logistieke-, betrouwbaarheids- en veiligheidsproblemen.
-Monitoren in allerlei vormen (bijv. op bolletjes - kan je bijv. de maan in zijn geheel laten zien op een bolletje - gewoon cool).
-Auto's rijden vnl. op waterstof en electriciteit. Benzine is nog niet geheel weg tegen die tijd - er zullen nog ettelijke miljoenen 'klassiekers' zijn. Maar ook de klassiekers zullen op een gegeven moment worden omgebouwd (maar nog lang niet allemaal in 2030).
-Wachtwoorden van 25 karakters zullen niet meer lang genoeg zijn - elk mobieltje kan dat dan eenvoudig in een paar seconden draadloos kraken. Er zal een combinatie van een wachtwoord met herkenning van een onderhuidse chip nodig zijn - ook om gewoon op je PC op school in te kunnen loggen.