wat moet je doen als e vriendje in de gevangenis zit ?

hallo mijn naam is melissa ik ben nu 19 jaar vrijdag 20 mei 2011 heb ik mijn vriendje moeten aangeven in het gevang van brugge
zaterdag 21 mei 2011 waren we 1 jaar samen nu is het zondag 22 mei 2011 ik heb het heel moeilijk want wij waren altijd
elke dag nacht bij elkaar in ons studiotje maar nu is ineens alles anders ik weet niet zo goeid hoe ik ermee moet omgaan
ik heb het nu heel moeilijk want ik heb hem nog niet gehoord morgend mag ik bellen naar het gevang van brugge om te weten
als hij naar huis mag met een enkelband of dat hij 10 maanden moet zitten ik hoop dat hij snel weer naar huis komt en dat ik hem
snel hoor of zie want ik mis hem heel erg ik weet egt nie meer wat te doen met mezelf eten doe ik niet meer slapen ook niet ik voel
me alleen en ben soms bang dat onze relatie daardoor kapot ga gaan maar dat wil ik niet hij ziet me egt graag en ik hem ook
maar ik weet egt niet wat ik allemaal moet doen hoe ik kan weten dat ik op bezoek mag en zo oe da ik een brief moet sturen
en hoe dat ik geld kan storten voor hem want heb bijna zelf niks heb het nu heel moeilijk en heb rare gedachten in me hoofd
nu sta ik voor alles alleen maar hoe ga ik met de pijn om wil iemand mij soms helpen ?
met vriendelijke groeten melissa

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat heeft je vriendje gedaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een nepgijzeling maar toen was hij nog niet samen met mij maar daar heeft hij al voor gezeten en nu is da nog eens voorgekomen en moet hij nog 10 maanden zitten de wijkagent en de advocaat zegt dat er iets niet klopt maar ja hij zit daar wel nu he
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is geen licht delict, is dit wel de ideale man voor jou?

Antwoorden (3)

Heb je mss een vriendin of kennis of familie ofzo waar je even kan verblijven of die even bij je intrekt. Het is natuurlijk niet t zelfde maar dan ben je op dit moment niet helemaal alleen. Verder zou ik zeggen zoek wat afleiding, ga sporten of heel het huis poetsen ofzo dat je even bezig bent.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt. In ieder geval veel sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik jou was zou ik eens op deze site gaan kijken:

http://www.thuisfront.be/cms/

Misschien dat ze je daar verder kunnen helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vraag jezelf al of je een echte toekomst hebt met hem
je bent nooit afhankelijk van een man vind jezelf meer waard dan dat, doe je verhaal en heb verdriet dat mag allemaal.
uiteindelijk komt alles goed ook al lijkt dat nu niet zo.
veel sterkte voor de toekomst wat je ook besluit