Kom steeds vaker zo'n QR-code tegen (online en offline). Deze is altijd weer anders of hetzelfde?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Die is altijd anders, want het word gekoppeld aan een specifiek webadres, tekst of telefoonnummer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je komt ze steeds meer tegen omdat ze erg handig zijn. Plaats je deze code bijvoorbeeld op een aankondiging of poster, dan kan iemand deze informatie direct in de telefoon opslaan. Er handig, maar Nederland lijkt een beetje achter te lopen. Ze zien er allemaal anders uit en je kan ze zelf maken. Zie bron. In de onderstaande qr-code staat de text die je net hebt gelezen.