wat is het beste kunstaas voor het vangen van snoek en baars?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Het schijnt dat die "beesies" van de Albert Heijn het goed doen, door hum vorm, grootte en kleur zijn Ze prima te gebruiken om te vissen, ik Gebruik Ze zelf ook om snoeken mee te vangen en het werkt goed, geduld is natuurlijk wel van de partij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk een op het kunstaasregister!
http://www.kunstaasregister.nl/zoeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de site van het visblad, wordt regelmatig kunstaas besproken. Het ligt er namelijk nogal aan of je op diep, of ondiep water vist, stilstaand of stromend, dus er zit nog al wat variatie in.
Zie onderstaande link, en link dan door.
jc54